Правила прийому до закладу освіти
Додаток до наказу
Будинку дітей та молоді
Дубенської міської ради
Рівненської області
від 25.02.2025 р. № 29-о
ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО БУДИНКУ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ
ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
І. Загальні положення
1.1. Дані Правила регламентують прийом дітей до Будинку дітей та молоді Дубенської міської ради Рівненської області.
1.2.Правила прийому розроблені відповідно до Закону України «Про позашкільну освіту», Статуту Будинку дітей та молоді, Правилами внутрішнього розпорядку з метою дотримання прав дітей на отримання позашкільної освіти.
1.3.Згiдно з ст. 14 Положення про позашкільний навчальний заклад прийом до Будинку дітей та молоді може здійснюватися протягом навчального року (в міру закінчення комплектування гуртків, груп) за бажанням вихованців за згодою батьків або осіб, які їх замінюють.
1.4. Будинок дітей та молоді створює умови для отримання позашкільної освіти дітям віком від 5 до 18 років. Кожний вихованець має право займатися у декількох гуртках одночасно та змінювати їх протягом навчального року.
1.5. Комплектування вихованців відбувається у відповідності до п.2 ст.18 Закону України «Про позашкільну освіту» та Статуту закладу.
1.6. Проблемні питання, що виникають під час прийому вихованців, вирішує директор відповідно до законодавства України у галузі позашкільної освіти.
ІІ. Порядок прийому вихованців
2.1. Організацію прийому дітей до Будинку дітей та молоді здійснює директор та керівники гуртків.
2.2. Директор БДМ забезпечує дотримання законодавства України, в тому числі цих Правил прийому, а також відкритості та прозорості прийому вихованців на навчання.
2.3.При прийомі не допускається обмеження дітей по статі, національності, походженню, відношенню до релігії, соціальному стану.
2.4. Прийом дітей здійснюється на безконкурсній основі. У гуртках хореографічного, вокального та хорового профілю можуть проводитися випробувальні заняття з метою визначення фізичного розвитку та здібностей дітей для розподілу їх по групах.
2.5. До навчання у БДМ можуть прийматися діти з особливими потребами у разі відсутності у них протипоказань займатися у відповідному гуртку.
2.6. Керівники гуртків відповідають за формування контингенту, прийом документів та розподіляють вихованців по групах відповідно до напряму підготовки, рівня та року навчання.
2.7. Строки прийому заяв та документів для зарахування дітей з 25 серпня до 15 вересня для груп першого року навчання та при наявності вільних місць у групах другого та іншого року навчання.
2.8. Для зарахування до навчання батьки або особи, які їх замінюють, подають керівнику гуртка такі документи:
- заяву встановленого зразку на ім`я директора;
- медичну довідку (для занять у спортивних гуртках);
- згоду на відвідування Будинку дітей та молоді та здійснення навчання в очному режимі під час дії воєнного стану в Україніз використанням найпростішого укриття, наявного у закладі;
- згоду на розміщення фото, відео та робіт дитини у мережі Інтернет.
2.9.У заяві надається інформація про особисті дані дитини, місце її проживання, навчання, вказується інформація про батьків (прізвище, ім’я, по батькові), телефон батьків (осіб, які їх замінюють) для зв’язку, соціальний статус дитини або батьків (осіб, які їх замінюють). Заява завіряється особистим підписом батьків або особою, яка їх замінює.
2.10. Для зарахування дітей до спортивних гуртків надається довідка медичного закладу про відсутність у них протипоказань для занять у зазначених гуртках. При відсутності довідки адміністрація має право відмовити у зарахуванні дитини.
ІІІ. Зарахування вихованців
3.1. Зарахування вихованців до Будинку дітей та молоді проводиться за наказом директора на основі поданих керівниками гуртків списків дітей по групах, при наявності повного пакету документів вихованців, необхідних для зарахування.
3.2. У разі, якщо зараховані вихованці протягом 2-х тижнів не приступили до навчання без поважних причин
ІV. Формування груп
4.1. Формування та наповнюваність груп відбувається згідно з правилами та нормативами, встановленими нормативно-правовими актами України в галузі позашкільної освіти.
4.2. Групи першого року навчання відповідного рівня формуються з нових вихованців, а також з вихованців, які раніше навчалися у Будинку тітей та молоді та які за певних обставин не мають можливості займатися у групах другого та наступних років навчання.
4.3. Вихованці другого та наступних років навчання повинні до 31 серпня повідомити керівника гуртка, у якого займаються, про бажання продовжити навчатися та приступити до занять 01 вересня.
4.4. Впродовж навчального року можливий добір дітей у гуртки при наявності вільних місць у групах другого та наступного року навчання.